Aniran El pròxim dilluns la administració ,els representants de les aerolinies la industria y els treballadors a celebrarà en Washington una reunió per tractar el tema de la seguretat aèria de EEUU , en la que en Maig es va demostrar les penoses condicion que tenien que treballar alguns pilots y treballadors, i amb el tema recent de l'accident que va averi el 12 de febrer es diu que va ser per casos humans. El error va ser de interpretar equivocadament unes senyals d'alarma per part del capita. l'accident va ser entre Newark y Búfalo on van morir 49 persones y les restes del avio van caure damunt la casa d'un home, La Administracio de Aviació Federal va dir que el dimarts auiria una renovació per millorar la seguretat de la aviació sobretot amb la preparació dels pilots i les seves condicions de treball,exemple la copilot del avio Rebecca Shaw que la seva base de vols que era en el aeroport de Newark ella vivia en l'altra extrem del país aprop de Seattle , la nit abans del accident la va passar volant amb avions de carrega , el seu sou de 17000 euros no li permetien gastar massa en hotels y passava nits en la sala del aeroport de tripulants encara que no estes permès. En les gravacions de la cabina se'ls sent badallar per el cansa'ns-hi de no aver dormit suficients hores ja que el capita també va tindre vols de nit .amb tot això sa desmantellat que en les probes de eficiència per ser pilot el capita avia tingut alguns errors en la proba d'ases que avien passat per alt.
La seguretat aèria als Estats Units a prova?
dijous, 11 de juny del 2009
Publicado por Judith en 9:41
Etiquetas: Internacional
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentarios:
Publica un comentari a l'entrada